POLITICA PRIVIND RETURURILE ȘI RAMBURSĂRILE

INFORMAȚII GENERALE CU PRIVIRE LA RETURURI ȘI RAMBURSĂRI

1.Societatea oferă o garanție de retur de 14 zile calendaristice (nu zile lucrătoare) de la primirea Bunurilor comandate de către Client de pe Website. În cazul în care Clientul returnează Bunurile în scopul unui schimb sau al unei rambursări, Clientul va achita costurile de transport în ambele cazuri. Din păcate, după scurgerea celor 14 zile calendaristice, Societatea nu poate prelucra nici un retur sau schimb.

2.După ce Societatea s-a asigurat că returul a fost efectuat în conformitate cu condițiile de mai jos, Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la acceptul sau refuzul rambursării.

3.Societatea va returna prețul pe care Clientul l-a achitat pentru Bunurile respective, ținând cont de toate reducerile sau promoțiile aplicate la momentul achiziției Bunurilor. Toate rambursările se vor efectua utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Client la achiziția Bunurilor, în conformitate cu detaliile de mai jos.

4.Rambursările vor fi efectuate doar pentru produsele returnate în mod corespunzător, conform acestor T&C, în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la primirea de către Societate a Bunurilor returnate. În cazul în care returul nu respectă condițiile menționate mai jos, Societatea nu va putea efectua rambursarea, iar pachetul va fi returnat Clientului, pe cheltuiala acestuia.

CONDIȚII DE RETUR

Cu aplicarea dispozițiilor Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, în cazul în care Clientul se răzgândește în ceea ce privește Bunurile achiziționate, acesta le poate returna Societății, fără a preciza un motiv, în termen de 14 zile calendaristice (nu zile lucrătoare) de la data livrării, asigurându-se că respectă toți pașii și condițiile de mai jos:Asigurați-vă că Bunurile sunt în aceeași stare în care au fost cumpărate de la Societate, cu toate etichetele atașate și fără urme de deteriorare, de orice fel, sau de purtare;Completați Formulatul Online de Retur urmând link-ul: https://www.monocult.ro.ro/ro/online-return-form/ și transmiteți-l Societății prin e-mail sau Website;Predați personal pachetul sau Trimiteți pachetul prin Poșta Română sau Contactați un curier, la alegere, care va ridica pachetul pentru a fi livrat la adresa Societății. Clientul este responsabil pentru costurile de transport aferente returului și Clientul va achita costurile de retur în avans, pe propria cheltuială. Suma de rambursat acoperă doar valoarea cumpărăturilor Clientului, nu și taxa de livrare.Expediați pachetul la următoarea adresă:
MONOBRAND SRL
Bd Lascar Catargiu nr.38, parter, sector 1, Bucuresti.Bunurile vor fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării lor către Client. Retururile primite mai târziu de acest termen nu vor fi acceptate.Schimburile se pot efectua doar o singură dată pentru măsuri diferite ale aceluiași produs, cu condiția disponibilității în stoc. Pentru schimbul cu alte produse, de culori, stil sau design diferite, se va procesa un retur și se va plasa o nouă comandă. În cazul unui retur în scopul schimbului, Clientul va achita costurile de transport pentru ambele transporturi.Bunurile pe care Clientul intenționează să le returneze vor fi în starea lor inițială și nu vor fi suferit modificări, adică vor fi neuzate/nepurtate (și nu vor prezenta urma de machiaj sau alte pete), nespălate și vor fi returnate cu toate etichetele originale atașate. Orice produs care nu corespunde acestor cerințe va fi automat descalificat de la retur, nu vom putea rambursa costul aferent iar pachetul va fi înapoiat Clientului, care va suporta costurile de transport aferente.

RAMBURSĂRI

După ce a primit produsele returnate și a verificat dacă acestea respectă toate cerințele, Societatea va transmite Clientului un e-mail de confirmare a acceptării Bunurilor, sau, în cazul identificării unei scăderi a valorii Bunurilor returnate, Clientul va primi un e-mail prin care va fi informat cu privire la suma dedusă din ramburs. Suma de rambursat acoperă doar valoarea cumpărăturilor dvs., nu și taxa de livrare.Indiferent de forma de plată utilizată de Client (card de credit/debit/transfer bancar direct/plata la livrare), procedura de rambursare va fi confirmată de Societate Clientului după ce Societatea se asigură că returul a fost efectuat în conformitate cu condițiile de mai sus, cu respectarea termenului de rambursare specificat la Punctul 62 de mai sus.Termenul limită în care Clientului i se va rambursa suma achitată pentru achiziția Bunurilor returnate depinde de forma de plată utilizată:Plata cu card de credit/debit: termenul de rambursare va depinde de politicile societății emitente a cardului.Plata prin transfer bancar direct: termenul de rambursare va depinde de politicile interne ale băncii.Plata în numerar la livrare: suma de rambursat va fi transferată Clientului în contul indicat în Formularul de Retur. Clientul are responsabilitatea de a se asigura că respectivul cont bancar, în care va fi virată suma de rambursat, este completat corect. În caz contrar, Societatea nu deține mijloace de verificare a acestor informații. Orice transfer într-un cont bancar care se dovedește incorect nu poate fi anulat, iar Societatea nu își asumă nicio responsabilitate în acest sens și nu va efectua un al doilea transfer.